Babyisot ben basından beri medara ilknur hanıma gıdıyordum baya iyi bir doktor 4. Ayıma kadar ona gttim 11. Haftamda sıgorta yaptırdım demın konustuklarımızda anlatrıgım gibiydı imkanları fıyatları 2020 de. Suan zamlanmıstır medarada 11. Haftaya kadar muayene 160 tl oduyodum sgorta yaptıkdan snra odemedm zaten mesar cok guzel hastane onerebılırım ama ılknur hanım özel beyhekıme gecmıs bende haftaya detaylıya bir ona gıdıcem beyhekım hastanesınıde begenırsen medara degıl oraya devam edıcem sırf ılknur hanım için ama hastaneyş begenmessem medarda yesım darolu denıcem bence medar dusunuyorsanız sıgorta yaptırın çnkü pahalı bır hastane kan tahlılı vermıstım betahcg için ozaman sgortam yoktu sadece tahlıle 50 tl almıslardı. Yani her isleme ek ücret alıyorlar gerçi çoğu özel oyledir