Herkese merhabaa,
Öncelikle hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi..
Covid aşısını bildiğim kadarıyla hamileler olamaz. Ama sağlık ocağında çalışan bir arkadaş anneme buraya hamileler olmaya geliyor hep demiş. Bu kişi doktor değil, orada banko görevlisi.
Sizde durum nedir? Doktorunuza sordunuz mu? Veya aranızda olan/olmayı düşünen var mı? Benim daha kontrolüme var, ondan önce size sorayım dedim.