Kızlar ben 27 haftalık gebeyim hareketler cok iyidi bi ara 2,3 gun az az oldu doktora gittim bebek ters dedi gecer dediler bekledik gecti yine hareketleri cok iyidi hatta esim elini karnima koydugu zmn hissediyordu ama simdi 2,3 gündür tık yok arada ⅔ defa oldu odur baska olmuyo sizce ne olabilir normal midir sizce endişelenmelimiyim acaba gerci yarın ulstrasona gidicem