Merhaba anneler ve anne adayları ilk bebeğimi 2018 yılında 24 haftalık doğum yaparak kaybettim ve bana eahim ağzı yetmezliği tanısı koyuldu 8 ay sonra tekrar hamile kaldım ve yine 24 haftalık doğum yaptım oğlum şuan 1 buçuk yaşında ve sağlığı yerinde çok şükür ama şuan 1 buçuk aylık hamileyim doktorum 12 haftanda rahimine dikiş atacağız dedi bu şekilde dikiş atılıp bebeğine sağlıkla kavuşan anneler var mı