Kızlar merhaba şimdi ben daha 7 haftalık hamileyim ve doğal olarak henüz karnım yok ve ben alışkanlık genelde yüz üstü yatıyorum ve kendimi suçlu hissediyorum öyle yatınca Allah korusun birşey olur mu diye evet karnım pilotsa tabi ki yatmam ama şuan hissetmeyince doğal olarak yatıyorum şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için🥰