Arkadaşlar banada bir öneride bulunun yolk izlendi kesede izlendi şu an adet tarihine göre 7 keseye göre 6 haftalığım fakat embriyo izlenemedi kalp atışıda duyulmadı doktor kürtaj diyor ne yapmalıyım sizce olmalımıyım şimdiye kadar duyulmalıydı diyor sizce 9. Haftaya kadar bekleyim mi geç duyanlar varmı