Alara005 Kizlar kasıklarda agrim vardı doktora gittim sabah serum bağladı enfeksiyon varmis kanda idrarda antibiyotik verdi bebege zarari yok icin rahat olsun dedi ama ilac içmekten korkuyorum benin gibi durum yaşayan oldu mu hic
Ayssmom Alara005 Aynısını banada yaptılar ilaçlarıda kullandım serumuda yedim ama ilaçları içince ateşin çıkabilir korkma
Ayssmom Alara005 bebeğe zarar olacakları vermezler yinede doktoruna sor ya da internetten araştır ben öyle yapmıştım
Ayssmom Alara005 ne kullandığımı hatırlamıyorum ama 2 tane vermişti biri hap biride suda eriyen bi ilaçtı