Nazlicann1993 Arkadaşlar 36+1 oldum şimdi doktordan geldim. Bebek çok aşağıda tam kanala inmiş her an doğum olabilir dedi. Ama sancım çıkmadığı için alttan muayene etmedi bu durumu yaşayan anneler ne zamandan sonra doğum yaptınız?
Emel38 Nazlicann1993 arkadaşım 31 haftasında bebek kanala girmişti..yatıyor evinde 36 haftalık bebek..daha doğurmadi.
merve_ayaz9614 Nazlicann1993 bizde 35+5 olduk bebişin kafası uzun zamandır aşağıda ama kanala girmemiş kanala girdiğini biz anlayabiliyor muyuz karın aşağıya mı iniyor çok merak ettim 2. Gebeliğim ama ilkinde yaşım küçüktü 7 sene geçti unutmusum