busraa5465 canım sakın aksatma sürekli doktora görün bildiğim kadarıyla çok düşük olmaması gerek doğum için. Ablam çok sıkıntılar yaşadı hâlâ da devam ediyor trombosit düşüklüğü . O da tüp bebek yoluyla evlat sahibi oldu kan içinde çok tedavi görmüştü ama ben bayağı küçüktüm hatırlamıyorum tek bildiğim göz ardı edilmemesi gereken birşey. İnşallah değerlerin iyi çıkar 🤲