Ates21 evet canım gidip hamile olduğu bildirmen gerekiyor son adet tarihinin ilk günün vs sorular soruyorlar kilonu yazıyorlar zaten gitmesende doktora gittiğinde sisteme düşüyor gebeliğin onlar seni arıyorlar sağlık ocağına gitmen için kan falan alıyorlar ordanda takip ediyorlar seni yani gitmeyi ihmal etme