38+1 deyiz bebeğim normal doğumu seçmiş inş bi aksilik çıkmazsa artık heran bekle dedi bana sezeryan isteseydim 4 gün sonra 19 ocakta alıcaktı. Sezeryandan yana değilim ama bebeğime kavuşmak bu kadar yakın geldi bi gönlğm acabamı diyor 🤷♀️ Ama normal doğum daha sağlıklı başarabilirmiyim onu da bilmiyorum çok korkuyorum ilk gebeliğim neticede son 2 haftadır baya baya uykularım haram oldu hep rüyalar hep uyuyamalar sterese girdim korkudan ama bişekilde olucak öyle yada böyle diyorum ama engel olamıyorum korkuma kimseye bişey de diyemiyorum çünkü herkez normal doğum olacağını duyunca sevindiler ben onlar kadar sevinemiyorum korktuğum için tabi 😞 şimdi bunları buraya neden yazıyorum korku heyecan olduğu için benim gibi olan anneler veya anne adayları varmı ne yapmam lazım bilmiyorum bana dua edin nolur bende güzel bi doğum postu yazmak istiyorum buraya inş herşey güzel olur önce sağlık bebeğim sağlıkla gelsin inş kolay doğumlarımız olur inş 🙏