sinmuslu Tiredmom evet çatı muayenesinden sonra geliyor, benimde geldi. Ama ara ara sancılarım devam ediyor.
Tiredmom sinmuslu benimki çatı muayenesi değildi 1.5cm açılma vardi ve 6 saat sonra sancin olabilir dedi yok ama ilk oğlumda muayneden 4 saat sonra sancim başladı 1.5 cm açılma ile kanamam olmuştu o gun doğurmuştum
Tiredmom Adaarda16 doğum anında bile girebilir dönükse her an hersey olabiliyor sanci gelse yeter ama nerde ya
Adaarda16 Tiredmom Valla çok sağolun içim rahatladı. Doktora da sordum girer kanala kafası aşağıda dedi ama kanala girse baskı ile daha rahat açılma yapar dedi.haftaya tekrar bakıcak. Suni sancı almakta zor diyorlar hakkımızda hayırlısı inşallah tez vakitte gelmek isterler :)
Tiredmom Kbra38 haraket yapıyor musunuz gerçi bi işe yaramıyor o gelmek istemedi mi ben ilkinde basket oynamıştım bol bol son basketten 2 gün sonra gelmişti
Kbra38 Tiredmom 2 cm de açılmam var yürüyüş, merdiven in çık, pilates topuyla hareketler, hurma bunları yapıyorm ama sancı yok
Habibe02 Tiredmom bnde tam 38 de oldum tek parmakla kontrol ettı baska bısey ypmadı çatın yumusamış dedı acıklık yok ddı
Tiredmom Kbra38 bebek hareketlerinin azalmadı lazim dio doktorum gelmesi için kasılmalar olcak dio haraketliyse pek beklememek lazimmis
Tiredmom Adaarda16 ya onlar varya çok tuhaflar ne isterseler o oluyor sanci lazim ve su ilkimde suyum gelmişti Hastahneye gittiğimde 4.5 cim
EsraYe Adaarda16 benimkide aynı canım kafa aşşağıda ama tam kanala girmemiş her gittiğimde dahada aşşağı iniyo bol bol yürü diyor doktorum sabah öğle ve akşamları 1 er saat yürümen lazım dedi ben sadece akşamları yürüye biliyorum ama 1 saat inşallah girer kanala
Adaarda16 EsraYe Valla inşallah girerlrr canım benim bide böbreğim büyüdü bebek baskı yaptığı için onun sancısı da çok oluyor doğru düzgün yürüyemiyorum hareketsiz bir hamilelik oldu. O yüzden üzülüyorum ama hakkımızda hayırlısı
dgldgl sinmuslu banada sancılar 3-4dk bir gelirse gel demişti ama tekrar artış olmadı sadece gün içerisinde yalancı sancılarım oluyor aynı gündeyiz de bana sezaryen için bi şey demedi. Umarım istediğin gibi yapabilirsin..