Kızlar benim ikinci doğumum olacak ilkinde kızımı kış ayında doğurdum şimdi yaz bebeği ama erkek olacak. Kızımda korkumdan hep büyük aldım kilolu bir bebekti üst üste giydirdim hasta olmasın diye çok şükür olmadı da. Bu sefer erkek ve iri diye büyük aldım 2-3 aylıkken 9-12 ay kıyafetleri giyecek ama yazlık tek kat giyinecek çok mu büyük durur diye endişe ediyorum baya sipariş verdim ebebekte indirim vardı. Bana yaz bebeği olanlar kaç aylıkken hangi beden kıyafet giydirdiğini yazabilir mi? Veya alışveriş yapan varsa hangi beden aldınız?