Esraacf enfeksiyon olduğu için veriliyor erken doğum bide düşük durumu var dedi bana şuan serum kullanıyorum iğnelerim var kullanıyorum bide fitil onlarıda yeni verdi başlicam artık mecburiyetten doktora görün canım tedavi ol benim durumuma düşme rabbim seninde bütün annelerin de yardımcısı olsun inşallah