Nurcaankoc bende şuan 7+2 oldum 4 haftalıkken başladı bulantı hala aynı hatta şuan daha beter. Kilo verdim ama doktorum olabilir herkes alacak diye birşey yok sende bebekte iyisiniz dedi. Bazen genetik olabiliyor benim annemde ilk 3 ay bulantıdan birşey yiyemiyormuş. Dert edio kafaya takmak daha kötü üzülmeyin yiyemiyorum die☺