Sultan42 Merhaba güzel anneler sabahları kalktığımda ellerimde şişme uyuşma oluyor hareket ettirdiğimde çok acıyor nedeni nedir acaba başına böyle bişey gelen oludumu
Dlrsdzynpzll Sultan42 30 unc haftadayim 10 gundur falan benimde oyle sabahlari yüzüm ve ellerim şiş oluyor ama kisa sure sonra duzeliyo bu haftalarda olmasi normal diye biliyorum siz kacinci haftadasnz