Aasdddffggg
Bebeğimin kalp atışları yokken uçakla yolculuk yapmıştım.Sonrasında 12.haftalardayken ve en son 29.haftada uçağa bindim onun haricinde yaz tatilinde Ankaradan Antalyaya gittk.Denizde de yüzdüm gezij de tabi bulantılarım olmadı değil 😊sonra öğretmenim evim ile köy arası 1saat hergün kendi aracımla gidiş geliş yaptım virüs olmasa dolmuş otobüse de binerim .Bu tamamiyle sizinle alakalı bir durum eğer düşük riskiniz yoksa rahat olabilirsnz.Şahsen ben kasmadım kendimi hala bütün ev işlerini kendim yapıyorum. iyi ki de öyleyim.😊