GzdeKarazeybek bu kişiden kişiye değişebilir belki, benim için çok rahattı elbette ufak tefek ağrılar oluyor ama dayanılmayacak kadar hiç olmadı. İlk yürüyüşümde biraz zorlandım ama eve geldiğimde bıraksalar iş yapabilecek kadar iyiydim çok şükür 🙏🏻 Öncelikle korkma zaten çok kısa sürede bebeğini sana göstericekler ben ameliyat başladıktan 5-6 dk sonra görmüştüm bebeğimi ☺ Onu gördükten sonra hiç birşeyin önemi kalmıyor bir an önce odaya çıkıp yanına gelsin istiyorsun. İnşallah seninde ağrısız sıkıntısız bir doğum olur hayırlısıyla kucağına alırsın bebeğini. Son günlerinin tadını çıkar 😉