Srnysl Gulfeem kimya mühendisi yım tabikide sizden daha iyi bileceğim yazmissiniz acaba kim anlayamıyor
Srnysl Gulfeem bence algılama problemi degil de her konuda üste çıkma hevesi var sizde .iyi günler hanımefendi baydiniz iyice