Kızlar çok konu açtım başınızı şişirdim kusura bakmayınn.. Şimdi yumurtalama zamanında kasık ağrısı ve akıntım vardı uzayan doktora gittim yılbaşında haftasonu falan ilişki yapın dedi yaptık yumurtalama bitti adet ağrım başladı 7 sinde aile hekimine gittim beta hcg ye bakalım dedi 0 çıktı sonuç 8 inde gittim gebelik yok ağrı kesici içebilirsin dedi sinirlendim çıktım test aldım o gün 11 kalmışdı adetime çokk silik çıkmıştı buraya attım zaten adetime 5 gün kala predictor early test yaptım onda da çok silik çizgi çıktı var mı yok mu kafayı yiyorum ne yapayım birşey diyin adetime 3 gün var 😔😔😔