Kızlar hamileliğimin ilk zamanlarından beri aşırı gaz sorunum var zaten şu sıralar en üst seviyelerde aglatacak kadar var ama günde nerdeyse 2 hatta 3kere afedersiniz büyük tuvalete çıktığım oluyo kabızlık hikayelerini okuyorum hep ama bende tam tersi 2 3 kere çıkıyorum normalde hamile değilken böyle değildim doğru düzgün yemememe rağmen bu kadar çıkmak normal mi