dgldgl Doğum sancısını daha önce doğum yapmış anneler nasıl tanımlayabilirsiniz.. şu an bir sancım var geceden ama doğum mu bilemiyorum..
Hilal2205 Belinden girip kasıklarına doğru inen bir ağrı Bir anda gelip tüm vücudunu kapayıp geri giden bisey. Belli aralıklarla gelip giden bi ağrı. Gittikçe sıkılaşıyor
dgldgl Hilal2205 evet ama mesela iki saat boyunca düzenli geliyo sonra bi saat hiçbi şey olmuyo sonra yine tekrar ediyo. Bu doğum sancısı mı yalancı sancı mı sence :(
dgldgl Feyzaaa1 doktora da hemen gitmek istemiyorum ama sancı girdiği zaman da hiç halim kalmıyor gibi 38+1 deyim şu an canım
dgldgl Hilal2205 işte bilemiyorum ki nasıl bi şey olması gerekiyor. Sancı vurduğunda çünkü canımı yakıyor biraz ama durduğunda hiçbi şeyim yok gibi sanırım dediğiniz gibi yalancı sancılarım bunlar. Bi an önce doğurabilseydim :)