Htckaya Anneler hastane cantamızı hazırlıyorum da ilk doğdugunda giyecegi kıyafetin altına zıbın falan bişey koymak gereklimi acaba
Gurbetkusuu06 Htckaya genelde göbek bağını kapatmasın diye iç zıbın oluyor onlar daha kullanışlı oluyor göbek düşene kadar. Sonrasında zıbın giydirirsin. Sen yinede 1 tane yanında bulunsun dersen al.
Htckaya Gurbetkusuu06 yanıma yedek zıbın aldım zaten de doğumhaneye vermek için kıyafetlerin arasına koysam mı kararsız kalmıştım koyayım ozaman