Esrahmet Selin02 kesinlikle hemen gitmelisin 13 ten sonrasını yüksek buluyorlar benim başımdan geçti çünkü
Ght Öncelikli düşürmek için limonlu su iç başının altına iki üç yastık koyup uzan canım sonra doktoruna yaz bakalım ne diyecek muhtemelen tansiyon takibi isteyecektir.Gel derse de gidersin telaş yapma arada yükselebilir devamlı yüksekse sıkıntı olur.
Selin02 Saolun kızlar sabah kontrolüm vardı 139 çıktı 140 olursa gel mutlaka dedi ara ara takip ediyorum 140 141 139 arasında gidip geliyor biraz daha kendimi dinleyip tekrar gideyim bi
istanbul3434 Selin02 canim haftan ileri o yuzden riske atma tansiyon yukselince hemen doktora gitmekte fayda var.
[silindi] Selin02 seni korkutmak istemem ama çok dikkatli olman lazım idrarda protein baktırmanı tavsiye ederim
[silindi] DonatAysegul Selin02 eğer idrarda protein çıkarsa gebelik zehirlenmesi diye bilinen preeklemsi tablosu gelişebilir
NilayRuya Selin02 canım mutlaka doktora git yüksek tansiyon sıkıntı ben bu konuda tecrübeli değilim ama burda okuduğum kadarıyla tansiyon yüksek devam ederlerse bebeği hemen alıyorlarmış bide doğumun yaklaşmış kesinlikle doktora git
[silindi] Selin02 bebekten çok seni etkileyen bir durum ama korkup endişelenme bu sadece bir ihtimal sen diyetine dikkat et doktor kontrollerini ihmal etme zaten preeklemsi gibi bir tablo gözlenirse doktorun kontrol altına alır
Selin02 NilayRuya gittim canım gündüz acile bi düşüyor bi yükseliyor çok şükür evde ki gözetimimde son 4 saattir yükselmedi doktorum dinlenmemi istedi sürekli ölçüyorum inşallah bi sıkıntı çıkmaz
NilayRuya Selin02 inşallah Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebisini çok dikkat et lütfen ♥️
Selin02 NilayRuya amin canım etmez miyim hiç Allah hepimizin yavrusunu bağışlasın sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah