Kesinlikle katılıyorum sana, ben daha yeniyim 17 haftalık hamileyim ama yazılanları görünce daha gramlık bebek üzerinden endişeye düşüyorum. Başkalarının yazdıklarını görünce acaba hep böyle mi kalacak, yoksa zayıf mı doğacak diye korkuyorum. Halbuki doktorum şuan tam olması gerektiği gibi diyor. Karşılaştırma yapmamak lazım, dediğiniz gibi son zamanlarda zaten bebek asıl kiloyu alıyor. Daha öncesinde almaya başlasa biz anneler içinde herhalde zor olur sonuçta onu taşıyoruz 😄