minicikanne
Happylif3
kızlar temmuzda kahve lekem geldi, iğne yaptırdık falan. Ertesi günü baktı bebek canlı.
2 hafta sonraki kontrolümde gittiğimde kalbi durmuştu 😭
şimdide hamileyim 4 aylık. 1 aydır kese altı kanama yüzünden kahverengi lekelenmem var, şükür doktorum o içinde olan donan kan geliyor rahat ol dedi. Kırmızı olursa haberim olsun dedi. Şükür uzanıyorum hergün , iş yapmıyorum. Arada proluton iğne yaptırıyorum 👍🏻👍🏻🧿🧿🧿🤍🤍🤍