Genelde bebek dogum kanalina yerlesince illaki bebek genel olrk biraz daha asagida oluyor ve biz bakinca aaa karnin dusmus dyoruz, ama olmadanda olabiliyor, mesela benm karnim hep kesik 😁 bastan beri, yapcak bise yok benim kizin pozisyonu oyle gorenler korkuyo o nasi karin diye🙂 32 haftaligiz bizde.