Emireel hanımefendi bilimsel olarak 13.haftada bebeğin hareketlerini hissetmek olanaksız gözüküyor istisnalar olabilir kimse kimseyi yalancılıkla suçlamıyor.Hamilelikte vücudda değişiklikler olur hanımefendi sormuş hisseden oldu mu diye bu durumu bilen herkeste bunun olmayacağını söylemiş kimse anlaşarak burda uydurmuyor yada suçlamıyor hanımefendiden başka kimse bilemez biz sadece genel kanıyı söylüyoruz bu bilgi kirliliği veya herşeyi bilmek değil ithamlarınıza dikkat edin.İster istemez insan şaşırıyor ki bunu kendisi de söylüyor zaten ne mutlu ki erkenden hissetmiş bebişini olanak dahilinde tabii ki ama dediğim gibi istisna bi durum olduğu için şaşırtıcı geldi 😊