Hazirana Bacagimin icine vajinanin hemen soluna ve kalcamin ortasina sanci giriyo iftardan beri ve cok siddetli yurutmuyo kasik agrilarimda hafif var anlamadim🤷♀️
Betl 37 bende de bütün gün ayni şey oldu bıçak saplaniyor gibi belinden mi vuruyor sancı mi tuttu diyorlar ama belimden vurmuyor yarin kontrol var sorucam bakalım
Denizim Hazirana evet canik hamilelik siyatigi oluyor ve hamilelerin %80 de olan biseymis bendede var tek iyi gelen sey yuruyus yapmak,sabit ayakta beklemek agriyi artiriyor
Onurkaan Kramp giriyor sanırım çok acır. Ayağınızı yukarı aşağı oynatın kramp girince ve soda içmeyi önermişti dr um. Magnezyum eksikliği yapıyordu yanlış hatırlamıyorsam.