Kızlar selam 17+5 olduk 🧿 şükür . Pazartesi günü sağlık ocağı aşı için çağırıyor 18. Haftada sorum şu daha önce ben bu aşıyı vuruldum bir kez çocukken ayağıma çivi girmişti yaklaşık 12 sene önce bir kez stajda vuruldum 5 sene önce ve 4 sene önce toplam 3 defa şimdi tekrar vurulcak sormayı unuttum sağlık ocağına herhangi bir durum olur mu ? Kötü bişey ya da ? Daha önce de vuruldum ya ?