Gamzee26 32+6 haftalık hamileyim az önce kontrolden geldim herşeyi çok iyi 2.100 gram kilosu ama karın çevresi 1 hafta geride dedi balık yağı verdi. Benim moralim çok bozuldu böyle olan var mı , ne yapmam lazım, kötü bişey mi? Lütfen bilen yorum yapabilir mi
tarcinli_kurabiye Gamzee26 Benimki de öyle doktorum 1 aya kadar önemli değil eğer kilo boy iyiyse dedi. 3 haftaydı 1 e düştü benim. Bebeğim gayet iyi
Akinada Gamzee26 et tuketin iyi beslenin bir arkadsiminda öyleydi doktor et ye neredeyse her akşam ye demişti
_abc_xyz Gamzee26 benim de 1 hafta geri idi balik yagini icmiyordum simdi mecbur basladim bazen midemi cok bulandiriyo diye bir gun iciyorum bir gun icmiyordum 2-3 gun dusmus fark et tuketimini arttirdim ve balik yaginida hergun aliyorum pesine elma muz vs yiyorum ama
Dilara1503 Gamzee26 benmde öyle canm 35+2 deyim suan geçen hafta öğrendim birşey olmaz dedi takip edecez. Gelişim geriliği takibi yapar doktorun genetik de olabilir endişe etme beslenmene dikkat et yeter 2 hafta sonra kontrole gidersin sanırım umarım düzelmiş olur benim kontrolüm pazartesi 😊
Gamzee26 tarcinli_kurabiye evet kilo boy gayet iyi inş bu hafta düzenli beslenme ile haftaya olan kontrolümde farkı görürüm.