Merhaba kızlar ben 7+5 haftalık hamileyim 5. Haftadan beri hep mide bulantısı çekiyorum ve bir şey yitemyşrokm ama dün akşamdan beri midem bulanmıyor gibi kendimi iyi hissediyorum neden böyle oldu acaba midem bulansa bi dert bulunamazsa bi dert içime bir korku bastı aranıza böyle olan var mı ? Devamlı olan mide bulantım neden ara ara oldu bir şey olmuş olmasından korkuyorum ben de mi panik yapıyorum?