anneebrulice Haftada kasığa bıçak saplanması gibi ağrım oluyor yalancı sancı dedikleri bumu oluyor bilginiz varmı?
civcivimm_ Bsra3456 benim doktorum bir süre soylemedi gel diye en son 34 haftalıkken gittim bir dahakine de 37+5 günlükken gidicem
Tuba_04545 Aynen benimde yolda yürürken bir anda ağrı saplandı olduğum yerde kaldım öyle sonra eve gidip yattım biraz rahatladım