Busraksu 25 haftalık gebeyim dün biraz fazla yoruldum biraz fazla yürüdüm ve bebeğim dünden beri hiç hareket etmedi diyebilirim 1-2 tekme anca attı yaşayan varmı ?
Alperefet Busraksu yorgun olunca benimkinin de hareketleri azalıyor ama birkaç kez de olsa hissediyorum mutlaka
Busra34ybg Busraksu canım bende aynı durumları yaşadım o haftalarda 27. Haftadayım arada yine oluyor o yüzden yavaş hareket etmeye çok yorulmamaya çalışıyorum
ilknirvanam123 Busraksu bende 25 haftalığım canım yoruldugum günlerde çok hareket hissetmiyorum bende normal yani:)
Busraksu ilknirvanam123 Bugün hissettim ama dün gerçekten çok korkmuştum 😣😣 Sanırım daha dikkatli olmam gerekiyor