Ben de bu konu ile ilgili çok araştırma yaptım ilk 3 aylın dönemde çok önemli olmuyo ne tarafa yattığın ama genede sola yapmaya çalıştım. Sonra ki dönemlerde bebeğin oksijen ve besin ihtiyacı artığı için sola yatmak lazımmış nedenide sağ tarafta ve sırt kısımda bebeğe oksijen ve beşik taşıyan ana damar geçmesinden dolayı eğer uzun süre sağa beye sırt üstü yatarsanız bebeğe az oksijen geldiği için rahatsız oluyo ve sizi uyandırıyo☺️ Bu konuda bende zorlanıyorum sol yanım uyuşuyo kalkınca 😂