17+1iz ben yaklaşık 1aydir yaşıyorum doktorumla konuştum sürekli tansiyon düşüklüğü yaşıyorum bu ilk sebep dedi küçük tansiyon 3e kadar düşerse mutlaka acilen gel dedi en düşük 4 oldu şuana kadar birde nabzın 70in altına veya da 120nin üstüne çıkarsa mutlaka gel dedi. Canım sürekli tansiyonunu ve nabzını ölçtür.