Daha önce post acmisdim Hamileyim mi mi mi ? Diye. Belki hatirlayan vardir. Regl olmadim daha ve bugun doktora geldim. Sanki ilk cocugummus yada ilk hamileöik belirtileri varnis gibim, icimde acaip endise korku heyecan var. Dua edelim insallah sagliklidir.. son dönem agir depresyon ve kara bulutlu günler geciriyorum. Dua edin bu kapidan gülümseyerek cikayim.
Allah razi oolsun canlar🙄😘🧿