Selam kızlar, 35+6 haftalık hamileyim, bu hafta iştahım kesildi, zorlamasam hiçbişey yemeyeceğim, kilo vermedim ama almadımda bu hafta, normalde son ay bebekler hafralık 200-250 gr arası alıyormuş. O aldıda ben mi almadım yoksa odamı almadı bilmiyorum haftaya kontrolde göreceğim. Son ay iştahı kesilen kilo verenler buradamı? Bi sorun yaşadınızmı doğumda ya da bebek kilo alımında acaba ❓