Ebruuka evet ilk çok yara olduğu için lansinoh sürüp sliikon gögüs ucuyla emzirdim 50 gün oldu 1 haftadır gündüz kendi gögsümü veriyorm geceleri yine slikonla veriyorm çnkü uykulu olduğu için tutamıyor bir gece deneynce yara oldu yine lansinoh kullanıyorm gayet iyi geliyor