Momy25 ben sehirdisinda yasiyorum. Arastirdim baya lutfiye unlü hanima gideceğim. Ozel muayenesi var dogumuda akademide yaptiriyor. Haricinde akademinin kendi doktoru var nuri bey cok tavsiye ediliyor ama cok kalabalikmis hastasi cokmus. Konak hastanesinin doktorlarindan gulcin hanim ve bir kac doktorda cok tavsiye ediliyor ama konak devlet hastanesi gibi cok kalabalik ve yogun. Ozele gitmis gibi olmuyorsunuz.