angels_-mom Merhaba anneler 😁 23 haftalık gebeyim ve uyurken ellerim de kollarımda uyusukluk oluyor sizde de oluyor mu doktorunuz bu konu da ne dedi? Ben doktora dedim hep aynı yere yatma dedi takmadı resmen
Emel91 angels_-mom merhaba🙋♀️ Uyuşmalar normal benimde aksine el bilek ve baş parmağım takılıyor olabiliyormuş böyle sıkıntılar