Nurnur16 Meralrabiamhmt hayırlı uğurlu olsun inşallah Rabbim kucağına almayı nasip etsin en güzel şekilde. ❣️
Oziozi Meralrabiamhmt haftalarımız yakınmıs bende 20 haftalıgım ☺️ 18. Haftamda ogrendık kızımızı 🙏 hayırlısıyla kucaklarımıza alalım saglıklı olsunlar yeterkı ☺️Zaman gecıyor bır bakmısız son haftalarda post açıyoruz 🤣🤣🤣ayy inşallah
Cansu_okan Meralrabiamhmt hmm benimki herhalde cinsiyeti belli olmaz 12 haftaya gircegiz sizin süreki kaşık agrısı oluyomu arada sırada acıyor da bnim korkuyorum?
Meralrabiamhmt Oziozi ayyy beraber dogurcaz o zaman cok guzel ya ınsallah rabbım o gunlerıde burada paylasmayı nasıp etsin 😍🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Meralrabiamhmt Cansu_okan evet cnm oluyo bebek buyumeye basladıgı ıcın agrılar oluyo arada hıc korkma
Cansu_okan Meralrabiamhmt yam olarak ne zaman hareketlerini Hissettin ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum
Meralrabiamhmt Cansu_okan ben 19 haftadayım yenı bu hafta yavastan hıssetmeye basladım ama cok degıl damar gıbı doktorum 4 haftaya ancak hıssedersın dedı