Melo24_ Yarın Kürtaja alıyor Doktor, Kese şekli çok düzgün değilmiş, kalp atışı yok Son adet tarihime uyumlu değil.. En gwç pazartesi alınması gerek dedi..😪
Armindia Melo24_ Çokk geçmiş olsun üzülme canım henüz çok yeniymiş birdaha kısmet olur o yüzden üzme kendini
Nurnur16 Melo24_ Rabbim şifa nasip etsin sana inşallah. En kısa zamanda bir daha annelik nasip etsin saglıcakla inşallah. Üzülme canım bunda da bir hayır vardır mevlam neyler neylerse güzel eyler 🌹
Yenigelin234 Aynısı benim başımada geldi canim.. insAllah en hayırlı vakitte rabbim yine nasip eder geçmiş olsun canım benim..
Gzdsrm Uzulme canim benim malesef ayni sekilde 2 kere yikildim bende ama her sikintinin sonunda bi guzellik vardir simdi 30 haftalik hamileyim cok cok sukur rabbime hersey guzel gidiyo gun sayiyorum artik oglusum gelsin die rabbim herseyi kararlio zamani degilmis demekki en azindan haline sukret hamile kalabiliosun ben hep oyle teselli bulmustum saglikli deilmis demekki 😔