Kızlar doğum için ufak bir bilgi; doğum yapacağım gün eşimin sigorta sıkıntısı oldu, doğumum da Cumartesiyi pazara bağlayan gece gerçekleşti, yani istesekte halledemezdik pazartesiden önce, o gün özel hastanede doğum yaptım, hastane önce fazla bir miktar ödeyebileceğimizi söyledi sigortasız göründüğümüz için, fakat orda bir sekreter bana eşim sigortasız olsa da her hamile kadının devlet tarafından “analık hakkı” olduğunu ve bundan özel hastanelerde doğum için sigortalı gibi yararlandığını söyledi, yani ben yine hastaneden çıkarken analık hakkıyla sigortalı gibi ödeme yaptım, bu konu hakkında hiç bir bilgimiz yoktu açıkçası, o gün öğrendik sgk yı da aradık bilgiyi onayladılar, belki burda eşi sigortasız çalışan veya eşi işsiz olan kadınlar varsa bundan yararlanabilirler, malum kadınız birikim altın vs ile insan doğumu özel de yapmak isteyebilir🙏🏻Umarım işinize yarayabilir, daha detaylı bilgi için yine Sgk yı arayabilirsiniz.