Kızlar bu durumu yasayan var mı 28+1 haftalıgım gece cok siddetli bacak kalca kasık agrısı yasadım tek taraflı sağ tarafım sadece doktoruma yazdm hastaneye git dedi sabah 7 de. Gitim doktora bebek iyi Allaha sükür gebeliğe baglı fıtık dedi siyatik dedi gük bindikce göbek büyüdkce olur kendini yorma bunun icn yapıcak hc bisey yok dedi. Kızlar yasayan var mı bu durumu napsam agrım hafifler geçer bacagıma sıcak su torbasımı koysam