Mlike27 Arkadaşlar merhaba ben salı günü kürtaj oldum gayet iyiydim ağrımda yok ama iki gündür idrarırımı yaparken acı çekiyorum enfeksiyon mu oldum acaba hastaneye gitmekten yoruldum başına gelen varmı ?
ssnnmmm Mlike27 büyük ihtimalle enfeksiyon olmuş olabilirsin antibiyotik başlatmadılar mı kürtaj sonrası
iremgun Mlike27 evet malesef benim de öyle olmuştu. İdrarımı yaparken o kadar zorlanıyordum ki iki büklüm oluyordum. Enfeksiyon olmuştu doktora gidin derim. Geçmiş olsun🤲
Mrve2424 Mlike27 bn iki kiz kurtaj oldum ama oyle bisey basima gelmedi antibiyotik kullandım. Sende kullanmıssin olmamasi lazimdi. Kadin dogum doktoruna gorun canin
Mlike27 ssnnmmm başladılar cipro kullanıyorum günde 3 litre su içiyorum sıcak su torbasıyla geziyorum evde bi yerden soğuk almayım diye ama hele bugün sabah bayılcam sandım acıdan
Mnevvr53 Mlike27 kurtajdan sonra iç yaralarin aciyabilir bende de oyle olmustu yanma olmustu 4 uncu gunde gecmisti doktorum sey söylemisti sonucta kurtaj oldun ameliyat gibi dusun dikişin var idrar yaparken dikis yerin aciyo gibi ama gene gidin siz
Gzdsrm Canim benim sadece ilk ciktiktan 4-5saat kadar oyle bi yanmam agrim olmustu sonra zaten serumla falan azala azala gecti bide bir suru antibiyotik veriyolar zaten enfeksiyonum olmadi bence bi git doktora nolur nolmaz