Dodoveannesi İyi geceler arkadaşlar, Yurt dışında yaşıyorum. Elevit 2’ yi 35 € a alıyorum. Türkiyede fiyatı nedir? Cevabınız için teşekkürler.
Esra16 Dodoveannesi elevitin iceriginin cok iyi olmadigini duymustum belki biliyosunuzdur domuz katkisi oldugunu uyarmak istedim 😏
biiiidamla Esra16 ya ilk defa duydum öyle birşey bana da dr elevit verdi 😒 siz hangi ilacı kullanıyorsunuz acaba?
Esra16 biiiidamla Doktor onu soyleyince istemedigimi soyledim baska devletin karsilamadigi bir vitamin verdi occean mummy gibi birsey adi sanirim
Didar Evet tv haberlerinde çıkmıştı içinde domuz katkısı olduğu bende bi müddet kullanmıştım malesef. Decavit verdi sonra dr bence onu tercih edebilirsiniz yerine