Minikbezelyem Merhaba ilk aylar için çok pahalı kıyafetler almak istemiyorum uygun ve kaliteli pamuklu tulum alabileceğim bi yer önerisi olan var mı🤗
Ayse-38 Minikbezelyem bebemer.bebe var instagramda. Iskenderunda magzalari. Suan aşırı ucuz tulumlar hastsne çıkışları alt ust takmlar var. Mutlaka bakın. Enucuzbebekmarket te cok uygun bu iki yerden aldm ben gayet pamuklu ve uygunlar
Purpura26 Minikbezelyem E bebekte 30 35 tlye tulumlar takımlar var canım. Hello baby ucuz oluyor genelde. Hemde pamuklu
Zafsim0801 Minay kumaşı hatır hatır asla tavsiye etmem aldıklarımı ordan silgi bezi yaptım sonra e bebek indirimlrınden aldım
Minay Zafsim0801 bende alışveriş yaptım ordan ve hiç de söylediğiniz gibi değil üründen ürüne fark ediyor olabilir benim aldıklarım çok yumuşak pamukluydu e bebektende aldım kumaşları aynı henüz yıkamadım yıkanınca ne olur bilemem tabi
Eymenimmmm Zafsim0801 ilk oglumdada 2.oglumdada tercihimi ordan yana kullandım cok kaliteli ve guzel urunleri var bence
Zafsim0801 Eymenimmmm ben zerrre beğenmedim wakıkı defactooo dedıgım gibi miniçooo ebebek gibi yumsak asla degılll bilmiyorum belkide bana öle geldi hiç memnun kalamadım dokunduğunda yumuşaklıktan eser yok 😣😣😣😣ne umıtlerle aldım boşa gitti sağlık olsun
Eymenimmmm Zafsim0801 dogrudur canım sana oyle denk glmistir ama dedigim gbi senelerdir surekli eksiklerimi ordan aliyorum gzl ve kaliteli mallari🙄 senin sansina oyle denk geldiyse olblr
HBetul Minikbezelyem e bebekten aldım bende çok paralar verme taraftarı değilim indirim ile almıştım 20-30 hadi bilemedim 40 TL ortamalarda tulum alt üst takım vs aldım bi dönem indirim vardı bitti sanırım ama şubat ayında çok güzel indirim oluyormuş ebebekte .
Minikbezelyem Selinbam kotonu pek beğenemedim, lcw aldım çoğu şeyini gerçekten çok iyi. Son bi kaç parça tulum kaldı niyeyse daha ucuza kaçıyo elleri 🤦🏼♀️
Purpura26 Minikbezelyem Kim e bebektekiler iyi değil diyor herkes ebebekten alıyor yumuşacık hepsi bilemiyorum. Zaten eskitcek kadar giyemiyorlar bile 😃