Metehan_ve_annesi Merhaba arkadaşlar,az önce detaylı ultrasondan çıktım. Bebeğin kalbinde parlak nokta olduğu söylenildi. Ciddi bir şey değil sıkıntı yaratmaz denildi. Fakat sizlere de sormak istedim. Böyle bir şey duydunuz mu, bilginiz var mı?
Bmom Metehan_ve_annesi bana kendi doktorum söyledi detaylı usg için gün aldim ilerde kaybolabilir başka belirti yok tek başına anlam ifade etmez dedi ama detaylıyi merak ediyorum bende hayırlısı canım sağlıkla gelsin bebisler 🥰
Smyr-12 Metehan_ve_annesi 22.haftada detaylıda bana da öyle demişlerdi ,32 de tekrar detaylı yaptırdım kaybolmuştu.
Suzii-90 Metehan_ve_annesi benim bebisim de de var 20.haftada detaylida göründü kalsiyum birikmesiymis birde bobrek genislemesi var hafif dedi ileri haftalarda geciyo dedi perinatolog ve kendi doktorum başka test yaptırmadım bende ikili testimiz temizdi burun kemiği ense kalınlığı hersey normaldi o yüzden sıkıntı etmiyorum geçsin diye dua ediyorum şuan 22+6 yız canim
Metehan_ve_annesi Bmom evet ben de biraz araştırdım down belirtileri yoksa sorun olmazmış teşekkürler🥰
Ayseuysal Merhaba benimde dün kontrolümde doktorum bebeğin kalbinde parlaklık gördü 4lü tarama testi verdim 2 hafta sonrada detaylı ultrasona gitmemi söyledi korkuyorum lütfen dua edin sonucumuz temiz çıksın başına böyle bişey gelen başka birileri var mı
Metehan_ve_annesi Ayseuysal inşallah bir sıkıntı çıkmaz arkadaşlar yazmış buraya sonradan kayboluyormuş benim de içim rahatladı 🥰
Sevdalianne 22 haftalik ikiz gebeyim detaylida iki bebegimde de kalpte parlaklik göründü benim doktorum da tek başına bi anlam ifade etmez gecer kendiliginden dedi insallah saglikli olur bebklerimiz doktorlara guvencez ve bolca dua edicez yapacak bisi yok
Metehan_ve_annesi Suzii-90 içini ferah tut dua edelim inşallah tamamen kaybolur sağlıcakla gelsin bebişlerimiz canım🌼🥰