1991_1991 tetenoz aşısının zararı var denmiş okuyun denmiş size alt yorumlarda. Bende şunu söylemek istiyorum tetenoz aşısı olmadığınız da pas, mikrop v.b. şeylere maruz kaldığınızda bebeğinizin geçireceği hastaları etkenleride araştırın lütfen. Allah aşkına yıl olmuş 2021 hala tetenoz şöyle böyle deniliyor tövbe ya nasıl sinirlendim. Ben hamileliğimin 4. Haftasında tetenoz yedim. Ayağıma yolda yürürken paslı iğne battı terliğimden gectı hemen doktorlar kendı aralarında konusup vurulmanon ç bir sakıncası yok dedi. 1. Doz vuruldum 2. Dozuda 1 ay sonra yedim. Hatta hemşirem bana belirli aralıklarda bir kaç kez daha vurulursam ömür boyu daha vurulma gerek yok dedi. 3. Doz 1 yıl sonra mı ne hatırlamıyorum. Kesinlikle ihmal etmeyin. Tetenoz günümüzün en önemli aşılarından birisi. Şuan 33. Haftamdayım hiççç bir problem yok Allah a şükürler olsun.🤲☺️ Ebenizi değil doktorunuzu dinleyin. Sonucta bosuna doktor olmamıslar. ;)